![]() |
دوشنبه 22 اسفند 90- نوکیا در همایش انتخاب طلایی گوشیهای نوکیا که با حضور جمعی از فروشندگان برتر، نمایندگان فروش محصولات نوکیا، اصحاب رسانه و مدیران نوکیا در هتل اوین برگزار شد، برندگان کمپین طلایی خود را معرفی کرد.
دفتر
مرکزی نوکیا در ایران در ۱۶ شهریور ۱۳۹۰ اعلام کرد که مشتریان ایرانی با
خرید گوشیهای دارای گارانتی اصلی نوکیا از جوایز طلایی و ویژه نوکیا
بهرهمند میشوند. مشتریان با خرید گوشیهای نوکیا
C6-00، C6-01، C7،
E5، E6، E7، E72، N8، Oro، X3-02، C3-01، C5-03 با گارانتی اصلی نوکیا از
۱۶ شهریور تا ۱۴ دی شانس خود را برای جوایز طلایی نوکیا ۴ برابر کردند و
سایر گوشیها هم در این جشنواره یک امتیاز داشتند.
این مراسم با خوشآمد گویی وحید کاظمی نجفآبادی-مدیر مارکتینگ نوکیا در ایران- شروع شد. کاظمی نجفآبادی در مورد این مراسم گفت:
«در طی
این دوره هر هفته یک شمش طلا به مدت ۱۷ هفته به قید قرعه به خریداران تعلق
گرفت. اما جایزه اصلی قرعهکشی نوکیا یک دستگاه خودروی پورشه باکستر بود.
نحوه شرکت در این کمپین به این صورت بود که مشتریان پس از خرید، شماره
سریال ۱۵ رقمی گوشی خود را از طریق پیامک به ۲۰۰۰۲۳۰۱۳ ارسال میکردند و در
قرعهکشی شرکت داده میشدند.»
در ادامه برندگان جشنواره نوکیا Oro و
برندگان شمش طلا جوایز خود را از دست کاظمی نجفآبادی دریافت کردند. در این
کمپین تبلیغاتی نیز این سه برنده خوششانس تا ۱۵ شهریور ۱۳۹۰ نوکیا Oro،
گوشی هوشمند شیک و گرانبها را با ضمانتنامه رسمی نوکیا خریداری کرده و با
ارسال شماره سریال گوشی به شماره ۲۰۰۰۲۳۰۱۳ در قرعهکشی شرکت کردند و به
عنوان برندگان ساعت کارتیه (Cartier) انتخاب شدند.
سپس خانم صوفی و آقای سلطانی –مدیران نوکیا در ایران- جوایز فروشندگان برتر را تقدیم کردند.
در
پایان از میان 9 نفر کاندیدا برای دریافت خودروی پورشه باکستر، پس از
انجام قرعهکشی خانم آمنه برزگر به عنوان برنده خوششانس این کمپین انتخاب
شد و کلید خودرو را از دستان هنرپیشه سینما و تلویزیون، جمشید مشایخی
دریافت کرد.
صاحب فروشگاه نیز یکدستگاه خودرو 207 آی دریافت کرد.